Press "Enter" to skip to content

מהם מיכלי פלסטיק גדולים?

האם אתה מחפש דרך לאחסון מים, נוזל או גז? האם אתה מחפש מיכל אחסון עמיד שניתן להשתמש בו בתעשיות רבות ושונות? אם כן, אז מיכלי הפלסטיק הגדולים שלנו הם בדיוק מה שאתה צריך!

מיכלי פלסטיק גדולים משמשים לאחסון דלק, הובלת דלק ומים. הם יכולים להיות עשויים מסוגים שונים של פלסטיק, כגון פוליאתילן בצפיפות גבוהה (פוליאתילן) או פוליאתילן בצפיפות נמוכה ליניארית (פוליאתילן). בחירת החומר תלויה ביישום.

מיכלי פלסטיק גדולים הם בדרך כלל בצורת גליל, אך יכולים להיות גם בצורת מלבני או מרובע בהתאם לצרכי הלקוח. הם מגיעים במגוון גדלים מ-1 מ '3 עד 20 מ' 3 קיבולת עם עובי הקיר החל 50 מ מ עד 350 מ מ תלוי אם הם עשויים פוליאתילן או פוליאתילן בהתאמה

מיכלי פלסטיק משמשים למגוון רחב של יישומים ומגיעים בגדלים רבים ושונים. הם יכולים לשמש לאחסון מים, הובלת דלק, אחסון כימי וכמיכלי קצירת מי גשמים. מגוון רחב של חומרים זמינים כולל פוליאתילן בצפיפות גבוהה (פוליאתילן) או פוליאתילן בצפיפות נמוכה ליניארית (פוליאתילן).

למה משמשים מיכלי פלסטיק גדולים?

מיכלי פלסטיק גדולים משמשים לדברים רבים. הם יכולים לשמש לאחסון מים, כימיקלים וסולר. מיכלי פלסטיק גדולים יכולים לשמש גם כמיכלי אחסון מזוט.

מיכלי פלסטיק גדולים משמשים גם לאחסון דלק לסירות ולרכבים. מיכלים אלה יכולים להיות עשויים מפלסטיק קשיח או פלסטיק פוליוויניל כלוריד. במקרים רבים, הם נועדו להחזיק סולר או בנזין.

טנקים אלה משמשים לעתים קרובות בחוות ובאתרי בנייה. הם יכולים להיות ממוקמים ליד החווה או אתר הבנייה להחזיק סולר או בנזין לשימוש בכלי רכב וציוד. מיכלי דלק מפלסטיק גדולים משמשים גם בסירות להחזקת סולר או בנזין.

איך מייצרים מיכלי פלסטיק גדולים?

הכנת מיכלי פלסטיק גדולים היא תהליך מורכב, אך ניתן לעשות זאת. על מנת להפוך את גודל הטנק האופטימלי ואת הצורה, תצטרך להשתמש עובש וצורה.

השלב הראשון בייצור מיכלי פלסטיק גדולים משלך הוא יצירת תבניות שישמשו כמדריכים ליצירת המוצר הסופי שלך. תהליך יצירת התבניות הללו נקרא יציקה וכולל נטילת חפץ מקורי (כגון מיכל קיים) ושפיכת נוזל מותך לתוכו כך שיתקשה סביב צורת חפץ זה. זה יוצר העתק מדויק שבעזרתו תוכלו לעבוד בעת הכנת גרסה משלכם למיכלי פלסטיק גדולים!

כדי ליצור מיכל פלסטיק גדול, אתה צריך להשתמש בתבנית. עובש הוא אובייקט שניתן להשתמש בו כדי לעצב או ליצור אובייקטים אחרים.

כדי ליצור תבניות למיכלי פלסטיק גדולים, ראשית עלינו לברר מאיזה סוג חומר אנו רוצים שהתבניות שלנו עשויות (למשל, עץ). לאחר מכן חתכנו את העץ לחתיכות באמצעות מכונה בשם "מסור שולחן."מסור השולחן כולל להבים משני הצדדים וחותך כל חומר המונח בדרכו כאשר הוא מופעל על ידי לחיצה כלפי מטה על הידית בשתי ידיו תוך שהוא אוחז במגני בטיחות סביב פרקי כף היד שלהם כדי שלא ייפגעו בעת טיפול בחפצים חדים כמו סכינים או מספריים! השלב הבא יהיה קידוח חורים לתוך כל חתיכה באמצעות מקדחה חשמלית אשר מסתובב במהירויות גבוהות מאוד המאפשר חלקיקי אבק מחומרים מגורענים כגון נייר זכוכית נמצא תחת צמרות הממשלה שבו ארונות לשבת יחד מה שהופך אותם קל יותר בדיוק כמו הילוכים מסתובבים בתוך זה של ראשי! לבסוף לאחר חיתוך כל אלה חתיכות יחד לתוך אחד גדול בלוק אנחנו דבק אותם יחד באמצעות מיוחד דבק שנקרא אפוקסי שרף דבק אשר מתייבש קשה מספיק לא רק מחזיק עצמו יחד אבל גם שמירה על מים החוצה מדי-בחירה מושלמת כי זה לא לתת לחות לחלחל דרך סדקים בין חתיכות כמו רגיל סיליקון איטום עשוי לעשות (אבל אז שוב לא עושה זפת נייר).

מסקנה

הראינו כי מיכלי פלסטיק גדולים הם דרך מצוינת לאחסן כימיקלים ונוזלים אחרים. הם שימושיים גם במעבדות מכיוון שהם מאפשרים למדענים לחקור נוזלים מבלי לדאוג לזיהום מאוויר או מגורמים אחרים. אנו מקווים שמאמר זה עזר לך להבין כיצד המכולות הללו פועלות ומדוע הן כה חשובות!

לפרטים נוספים הכנסו ללינק: https://www.ecov.co.il/%D7%9E%D7%99%D7%9B%D7%9C%D7%99-%D7%A4%D7%9C%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%A7-%D7%92%D7%93%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D/